پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

ختنه کردن پارسا

1390/12/17 13:40
نویسنده : مامانی جیجو
4,349 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از اصرار های مامانم و راضی شدن باباییت در 2 ماه و 25 روزگیت  رفتیم پیش دکتر قاعدی و به روش جراحی با دستگاه ختنه شدی .

خیلی دلم برات می سوخت و فکر می کردم حالا خیلی گریه کنی ولی خیلی پسر خوبی بودی و گریه نکردی ،دکتر آمپول بی حسی  اولی رو که زد یه نق کوچیک زدی بعدش دیگه هیچی نگفتی ،اصلا نمی فهمیدی دارن چه کارت می کنن و فقط داشتی دستات رو می خوردی بعدش هم اومدیم خونه مامان جون و یه شب اونجا موندیم ،اولش پاهات رو که تکون می دادی دردت میومد و گریه می کردی که قطره استامینوفن بهت  دادم .

دکتر گفت برای اینکه زودتر خوب بشی باید بیشتر بازت بذارم ،وقتی بازت می کردم خوشحال می شدی و کلی ذوق می کردی و دست و پا می زدی و حسابی همه جا رو آبیاری می کردی .

مامان جون برای اینکه بابات دلش می خواست وقتی ختنه می شی دامن پات کنن یه دامن برات دوخت و پات کردم و کلی خندیدم از پارسا خانم

پارسا خانمممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)