پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

جشن تولد1 سالگی

1391/9/28 11:25
نویسنده : مامانی جیجو
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

                  0

جشن تولدت روز جمعه ٢٤ آذر گرفتیم  ،یه جشن کوچیک ٢٤ نفره که فقط خانواده من و بابایی بودن

تولدت هم با تم رنگین کمون و کاراکتر پنگوئن بود ...

تو که خیلی ذوق زده بودی و می فهمیدی که این مهمونی به خاطر تو هست و همش می خندیدی و ذوق بادکنک هایی که به سقف زده بودیم رو می کردی

اینم عکسای تولد ( البته خیلی عکسای خوبی از خودت نتونستم بگیرم چون یه جا بند نبودی و همش در حال حرکت بودی )

1

2  

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

0

جشن تولدت روز جمعه ٢٤ آذر گرفتیم ،یه جشن کوچیک ٢٤ نفره که فقط خانواده من و بابایی بودن

تولدت هم با تم رنگین کمون و کاراکتر پنگوئن بود ...

تو که خیلی ذوق زده بودی و می فهمیدی که این مهمونی به خاطر تو هست و همش می خندیدی و ذوق بادکنک هایی که به سقف زده بودیم رو می کردی

اینم عکسای تولد ( البته خیلی عکسای خوبی از خودت نتونستم بگیرم چون یه جا بند نبودی و همش در حال حرکت بودی )

1

2

3

5
ریسه عکس های روز تولد تا ١ سالگی

 

7

فلش به سمت تولد

 

8

کیک تولد پنگوئنی (که البته اون چیزی که می خواستیم نشد ! )

9

سالاد الویه پنگوئنی

از بقیه غذا ها فرصت نشد عکس بگیرم

ژله ها هم رنگین کمونی درست کردم که خیلی خوشرنگ شده بود ولی نشد عکس بگیرم

4

این گل های شکلاتی و بیسکوئیت های پارسایی رو خودم درست کردم

10

 

11

اینم آقا پارسای تاج به سر

12

پارسا در حال بریدن کیک

13

پارسا در حال امتحان کردن کیک

انگشت می زدی تو کیک و می خوردی خیلی بامزه بود ...

 

14

اینجا هم در حال شیطونی

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

رویا
28 آذر 91 13:53
خسته نباشی مامانی
الهی گل پسرت سالهای سال در کنار شما با خوبی و خوشی و سلامتی زندگی کنه

ممنونم همین طور فاطمه خانم شما

جيران
3 دی 91 8:48
هميشه لبتون خندون و شادى مهمون هميشگى دلتون باشه. تولدت مبااااارك آقا پارساى گل
ندا مامان آریا
10 دی 91 13:41
سلام مرسی بهمون سر زدین منم خوشحال میشم با هم آشنا بشیم من شما رو لینک کردم . تولد گل پسرتم مبارک ایشالا 1000 سال زنده باشه .
مامان ديانا
13 دی 91 8:52
ماشاء اله به پارسا جون عزيزمممم خيلي دوستش دارممماااااااا يك عالمه
ايمانه
19 دی 91 13:29
واييييييييييييييييييييييييي خداي من خيلي ذوق زده هستم اين اولين باره كه من به اينجا سر ميزنم ندا جونم - عزيز دلم -قربونت بشم واي واي واي چه گل پسر شيريني داري الهي الهي الهي صد سال با بابا و مامان مهربونش عمر با عزت داشته باشه - الهي هميشه اين دنيا به كام دلتون باشه اخه كي باور ش ميشه ندا كچولوي من يه كوچولو بانمك عزيز داره ميبوسمت
ندا
24 دی 91 14:28
مرسی ایمانه جون (آبیییییییی جون ) ایشالا روزی خودت باشه
مامانه امیر عباس
27 دی 91 15:23
سلام وبت خیلی قشنگ بود واقعا مرحبا به این همه خلاقیت و نوآوری.
من و امیر عباس پارسا جونو خیلی دوست داریم.
با آرزوی موفقیت و سر بلندی و بهروزی8-ط


ممنون عزیزم لطف دارین