پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

این روزهای ما

1393/2/1 15:55
نویسنده : مامانی جیجو
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از 2 ماه و اندی سلاممممممممم

غیبت این مدتم تقریبا موجه هست ...

آخرای  بهمن ماه خونمون جابجا شد ...پارسا با اون اتاق خوشگلش که مامان براش درست کرده بود خداحافظی کرد ،یاد 2 سال و نیم پیش بخیر ، آخرای 8 ماه بودم که با شکم قلمبه می رفتم روی چهار پایه و اون خرسه رو روی دیوار اتاقش کشیدم ،یادش بخیررر

 16 دی 92.. خونه قبلی

البته برای پارسا که خیلی هم بد نشد ،چون اینجا با مامان جون و دایی و عمه ش همسایه شدیم و از صبح مرتب خونه مامان جونه ،شب برای خواب هم به زور باید بیارمش خونه

 

بعد از اون هم که درگیر چیدن وسایل بودم و بعدم که کارهای عید و دید و بازدید های عید و ...تا الان که یه کم اوضاع آروم شده و کارها کمتر و فرصت پیدا کردم بیام اینجا ...

البته از قبل از عید هم دوربینم خراب شد و دیگه نتونستم عکسای بازی ها رو بزارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)