پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پوشک گیرون

1393/2/29 19:16
نویسنده : مامانی جیجو
1,029 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه اسم پوشک گرفتن که میومد خیلی می ترسیدم ،فکر می کردم باید خیلی سخت باشه و خیلی طول بکشه ،با همه ترس و لرزی که داشتم بعد از تحقیقات فراوان بالاخره بهمن ماه 92 که پارسا 2 سال و 2 ماه داشت ،استارتسش رو زدم.

روز اول نیم ساعتی یه بار می بردمش دستشویی ولی وسط این فاصله هم خودش رو خیس می کرد ،تا شب تمام شلوارهاش خیس کرده بود و شسته بودم و دیگه شلوار خشک نداشت ،دیدن این همه شلوار خیس خیلی ناامید کننده بود ولی روز بعد خیلی بهتر شده بود و آمار شلوار های خیس شدیدا کم شده بود و روز به روز بهتر می شد تا اینکه خوردیم به اسباب کشی ،چون دیگه فرصت زود به زود دستشویی بردنش رو نداشتم دوباره پوشکش کردم تا یه 2 ،3 هفته ای بعد دوباره بازش گذاشتم و انگار همه چی یادش رفته بود و دوباره از اول شروع کردیم ،خداروشکر دیگه زود یاد گرفت و خودش می گفت جیش دارم ولی بیرون از خونه که می رفتیم می ترسیدم و پوشکش می کردم ،ولی بعد که دیگه دیدم خیلی خوب شده  دیگه اصلا پوشکش نمی کردم ،حتی تو عید هم که جایی می رفتیم با اعتماد بنفس کامل بازش می ذاشتم و فقط شب ها پوشکش می کردم ،که دیگه دیدم صبح هم که از خواب بیدار میشه پوشکش خشکه ،دیگه شب ها هم پوشکش نکردم .

اوایل در طول شب یه بار بیدار میشد برای دستشویی ولی حالا دیگه می خوابه تا صبح ،ولی من از ترسم دم صبح که میشه میبرمش دستشویی .

الان دیگه پسرم حسابی بزرگ شده و شب و روزش رو بدون پوشک می گذرونه ...

خداروشکر دو مرحله ی  سخت از شیر و از پوشک گرفتن خیلی خوب و راحت گذروندیم....

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ملیح
31 اردیبهشت 93 8:13
سلام و تبریک و یه خسته نباشید جانانه! واقعا مرحله پر استرسیه هم برای مادر و هم برای بچه. پارسا جون رو ببوس! مرسی عزیزم