پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

بازی های من و پارسا 6

1393/3/8 13:10
نویسنده : مامانی جیجو
1,856 بازدید
اشتراک گذاری

این سری از بازی ها مربوط به 3 ،4  ماه پیشه که فرصت نکرده بودم بزارمشون

بازی های جایگزینی

 

درست کردن حباب

 

ماهیگیری

 

دوخت با چوب کبریت

 

بازی بی نام

 

نقاشی با بادکنک

جایگزینی

 

1 . یه سری چیزایی رو از قبیل سر بطری شیر ،قالب خمیر بازی ،قالب شیرینی پزی ،قاشق بستنی رو جمع کردم و براش شکلشون رو روی مقوا کشیدم و اون باید هر کدوم رو سر جاش بذاره

 

 

2 . مجموعه هوش چین برای سن های مختلف مدل فرق می کنه

4 تا صفحه داره ،حیوانات و میوه ها هست

 

3 . پازل اشکال هندسی

که خودم درستش کردم با فوم

 

درست کردن حباب

که خیلی بازی راحتیه و تا ساعت ها میتونه بچه رو سرگرم کنه

وسایل پیچیده ای هم نیاز نداره ،یه مقدار آب و شامپو ،(که شامپو باشه بیشتر کف می کنه )و یه دونه نی

البته این رو هم دقت کنید که خیلی حواستون باشه که بجای فوت کردن با نی ،آب رو نخورن !!!!

 

ماهیگیری

 

این بازی هم خیلی برا پارسا جذابه و دوست داره

با خمیر بازی به کمک پارسا ماهی درست کردیم  بعد ریختموشون توی آب و  با نی یا چنگال به عنوان قلاب باهاش ماهیگیری کرد

 

 

 دوخت با چوب کبریت

وسایل لازمش یه بشقاب یه بار مصرف و یه چوب کبریت و نخ هست که بهتره نازک نباشه

دور بشقاب رو با پانچ سوراخ می کنیم برای رد کردن نخ

 

چوب کبریت را با چسب به نخ وصل می کنیم که سوزن نخمون آمادست


 

اینم آقا پارسای خیاطمون

اینم نتیجش

 

اینم بازی بعدی که جز بازی های دست ورزی هست

رد کردن خلال دندون از سوراخ نمکدون ،که نیاز به دقت و تمرکز داره

و این بازی رو هم پارسا خیلی دوست داره و مدت ها باهاش سرگرمه

 

نقاشی با بادکنک

وسایل لازمش گواش هست و یه بادکنک که خیلی باد نشده باشه  و یه تکه مقوا

 یه مقدار از رنگ هامون رو به این صورت که می بینید توی ظرف میریزم ،رنگ ها رو با هم مخلوط نکنید

بعد بادکنک رو  میزینم  توی رنگ ها  و روی مقوا میزنیم

خیلی بازیه  جالب و قشنگیه

 

اینم شاهکار هنری شازده پسر

 

بازی هایی که تو آرشیو کامپیوتر از قبل داشتم تمام شد

منتظر بازی های جدید باشید

با تشکر از مامان آرام و مامان صدرا جون و سایت کاغذ رنگی بابت ایده های قشنگشون ....

 

پسندها (4)

نظرات (3)

ایمانه
21 تیر 93 22:19
سلام مهربونم یک سوال داشتم خدمتتون؟؟ احیانا پسر شما ترم سه معماری درس ساخت وارائه 3 را نمیگذرونند؟ بابااااااااااااااااااااااا یعنی استعداد و خلاقیتش عالیه ه ه ه ه ه ه ه ه ه با ارزوی موفقیت روز افزون ايشالا يه روزي به اونجاها برسه ولي نه مثل مامانش مرسي كه سر ميزني
سادات
20 دی 93 15:05
سلام دوست عزیز خوبید وای چه وبلاگ قشنگی دارید خداپسرنازتونو حفظ کنه و کوچولوتون به سلامتی به دنیا بیاد من آدرس وبتونو از نی نی سایت پیدا کردم منم الآن بیست ویک هفتم و برای دخترم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم از نظراتتون استفاده کنم
سادات
20 دی 93 15:06
ببخشید نامبرلاک خاموش بود و عدد وبلاگم نیومد براتون