پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

عکس های تولد تا 45 روزگی

1390/11/8 14:37
نویسنده : مامانی جیجو
2,828 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول

روز تولد

 

 

روز سوم

پارسای 3 روزه در خواب ناز

 

بقیه ی عکس ها رو در ادامه مطلب ببینید

روز چهارم

روز چهارم

 

روز پنجم

پارسا دختر می شود!

 

 روز دهم

خواب معصومانه ی روز دهم

 

روز دوازدهم

پارسا کوچولوی دوازده روزه تو بغل مامانش

 

 

روز هفدهم

روز هفدهم

 

روز هجدهم

پارسای 18 روزه با لباس خرگوشی

 

روز نوزدهم

 فینگیلی 19 روزه در حمام

 

روز سی

پارسای 1 ماهه

 

روز سی و سوم

عزیز مامان در سی و سه روزگی

 

روز چهلم

یه خواب عمیق بعد از حمام روز چهلم

 

روز چهل و پنجم

آقا پارسای 45 روزه برا خودش مردی شده !

قربون اون خندش

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامان فرزام آندیا
9 بهمن 90 15:23
سلام
خیلی وبلاگت قشنگ ایشالا همیشه سالم و سلامت باشه


...



ممنون عزیزم که وقت گذاشتی و دیدی
lmahdokht mamane homayoun
9 بهمن 90 21:09
وای عزیزم چه نازههههه
من راجع به سوالت در مورد دوربین برات نوشته بودم الان تو نظرات دیدم نبود می خواستم ببینم خوندی ؟


آره عزیزم دیدم ممنون
مامی رادین
10 بهمن 90 7:47
قربون این پارسای خوشگلم برم. مامانش اسفند یادت نره
mahdokht
23 بهمن 90 14:00
سلام ندا جون
ژله بستنی معمولیه یعنی فقط به جای آب سرد بستنی وانیلی و توی ظرفای مستطیلی ریختیم و بعد هم مربع مربع برش زدیم . رنگ آبیش هم بلوبری هست .
ژله تصویری هم ژله پایه باید سفید باشه . من ژله آلوئه ورا با بستنی درست کردم . باید طرحت رو با رنگ خوراکی که من رنگ ژله ای ویلتون استاده کردم روی کاغذ آ4 و با قلم موی 0 از یک روز قبل بکشی و بذاری کاملا خشک بشه . و موقع سرو بندازی روی ژلت که سطحشو با دستمال کاغذی خشک کردی . توضیح کاملو تو تاپیک میز غذای 1 سالگی نی نی های بهمن 89 دادم . اگه بازم سوالی داشتی بپرس