پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پارسا در 8 و 9 ماهگی

1391/6/22 21:53
نویسنده : مامانی جیجو
3,855 بازدید
اشتراک گذاری

9ماهگی

 

ماه 8 و 9 زندگیت هم بسلامتی تمام شد و تو 9 ماهه شدی

ماه قبل وقت نکردم تغییرات ماه 8 رو بگم و اینجا هر 2 ماه رو با هم می نویسم

دقیقا در 8 ماه و 15 روزگی دیگه خودت به تنهایی تونستی  بشینی و دیگه یهو نمی افتادی .

چهار دست و پا هم که هنوز قصد رفتن نداری ولی عاشق اینی که تکیه بدی به مبل و یا میز یا دستت رو به میله های تختت محکم می گیری و می ایستی و خیلی دوست داری کسی دستت رو بگیره و راه بری ،خیلی هم تند تند قدم بر می داری .

روروئک سواریت هم کاملا حرفه ای شده ،یه روز  روروئکت رو بردم خونه مامان جون و تو حیاط خاله هات کلی با هات تمرین کردن و دیگه از اون روز تا سوارت می کنم می دوی و همه جا دنبال من میای .

2 تا دندون بالاییت که خیلی هم بخاطرش اذیت شدی 7 ماه و 15 روزت بود که بالاخره زد بیرون و راحت شدی و حالا 2 تا دندون نیش ت لثه ش متورم شده و همین روزاست که بزنه بیرون .

کارهای جدیدی هم که یاد گرفتی : دس دسی ،سرسری ،نای نای ،بای بای ،بشکن ،که بشکن رو باباجون بهت یاد داد و خیلی بامزه با اون انگشتای کوچیکت می زنی ...

چیزایی هم که می گی : بابا ،دد ،تا تا ،ماما هم فقط وقتی گریه می کنی می گی !!!

 از وقتی 2 تا دندون بالاییت می خواست در بیاد خیلیییی بی اشتها شده بودی و هیچی نمی خوردی که بردیمت پیش دکتر علمدارلو  که دکتر تغذیه هست و شربت ویتارکس بهت داد که خیلییییی موثر بود و برای تو در حد معجزه بود ،تو که بیشتر از 2 تا قاشق  رو دیگه به زور می خوردی  دیگه خیلی راحت غذا می خوردی ؛ ولی مشکلی که این روزا دارم اینه که  غذای جامد رو اصلا نمی تونی بخوری و تا یه کم غذات سفت بشه ،عق می زنی و بیشتر اوقات بالا میاری ،از 8 ماه و 15 روزگیت هم دیگه غذا رو از الک رد نمی کنم و فقط با پشت قاشق له می کنم ،اگه حالت کته ای باشه که خیلی تو دهنت نگه می داری و قورت نمی دی ،در واقع غذا رو نمی جوی و می مکی تا بره پایین ،منم فعلا کته شل بهت می دم .

وزنت هم در 8 ماهگی 8400 و قدت 71 شده بود .

برای 9 ماهگیت که بردمت برای قد و وزن حدود 1 کیلو وزنت اضاف شده بود که من اصلا باورم نمی شد که اینقدر اضاف کرده باشی و 3 بار وزنت کرد تا مطمئن شدم ،آخه هر ماه 300 ،400 گرم بیشتر اضاف نمی کردی ،وزنت شده بود 9400 و قدت هم 72 .

 عکسای جدید پارسا رو در ادامه مطلب ببنید

 

 

9ماهگی

 

ماه 8 و 9 زندگیت هم بسلامتی تمام شد و تو 9 ماهه شدی

ماه قبل وقت نکردم تغییرات ماه 8 رو بگم و اینجا هر 2 ماه رو با هم می نویسم

دقیقا در 8 ماه و 15 روزگی دیگه خودت به تنهایی تونستی بشینی و دیگه یهو نمی افتادی .

چهار دست و پا هم که هنوز قصد رفتن نداری ولی عاشق اینی که تکیه بدی به مبل و یا میز یا دستت رو به میله های تختت محکم می گیری و می ایستی و خیلی دوست داری کسی دستت رو بگیره و راه بری ،خیلی هم تند تند قدم بر می داری .

روروئک سواریت هم کاملا حرفه ای شده ،یه روز روروئکت رو بردم خونه مامان جون و تو حیاط خاله هات کلی با هات تمرین کردن و دیگه از اون روز تا سوارت می کنم می دوی و همه جا دنبال من میای .

2 تا دندون بالاییت که خیلی هم بخاطرش اذیت شدی 7 ماه و 15 روزت بود که بالاخره زد بیرون و راحت شدی و حالا 2 تا دندون نیش ت لثه ش متورم شده و همین روزاست که بزنه بیرون .

کارهای جدیدی هم که یاد گرفتی : دس دسی ،سرسری ،نای نای ،بای بای ،بشکن ،که بشکن رو باباجون بهت یاد داد و خیلی بامزه با اون انگشتای کوچیکت می زنی ...

چیزایی هم که می گی : بابا ،دد ،تا تا ،ماما هم فقط وقتی گریه می کنی می گی !!!

از وقتی 2 تا دندون بالاییت می خواست در بیاد خیلیییی بی اشتها شده بودی و هیچی نمی خوردی که بردیمت پیش دکتر علمدارلو که دکتر تغذیه هست و شربت ویتارکس بهت داد که خیلییییی موثر بود و برای تو در حد معجزه بود ،تو که بیشتر از 2 تا قاشق رو دیگه به زور می خوردی دیگه خیلی راحت غذا می خوردی ؛ ولی مشکلی که این روزا دارم اینه که غذای جامد رو اصلا نمی تونی بخوری و تا یه کم غذات سفت بشه ،عق می زنی و بیشتر اوقات بالا میاری ،از 8 ماه و 15 روزگیت هم دیگه غذا رو از الک رد نمی کنم و فقط با پشت قاشق له می کنم ،اگه حالت کته ای باشه که خیلی تو دهنت نگه می داری و قورت نمی دی ،در واقع غذا رو نمی جوی و می مکی تا بره پایین ،منم فعلا کته شل بهت می دم .

وزنت هم در 8 ماهگی 8400 و قدت 71 شده بود .

برای 9 ماهگیت که بردمت برای قد و وزن حدود 1 کیلو وزنت اضاف شده بود که من اصلا باورم نمی شد که اینقدر اضاف کرده باشی و 3 بار وزنت کرد تا مطمئن شدم ،آخه هر ماه 300 ،400 گرم بیشتر اضاف نمی کردی ،وزنت شده بود 9400 و قدت هم 72 .

 

7 ماه و 20 روزگی

٧ ماه و 20 روزگی

 

8 ماه و 4 روزگی

8 ماه و 4 روزگی

این لباس رو مامان جون برات بافته و ترسیدم تا زمستون کوچیک بشه ،برا همین یه عکس باهاش ازت گرفتم

البته کلاه و پاپیونش هنوز برات بزرگه

 

8 ماه و 28 روزگی

8 ماه و 28 روزگی

تو این عکسه 4 تا دندونت که در اومده و اون دندونای نیشت که متورم شده و می خواد در بیاد پیداست

 

9 ماهگی

9 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)