پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پارسا در 10 ماهگی

1391/7/25 17:17
نویسنده : مامانی جیجو
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

 ١ماه دیگه هم گذشت و پسر کوچولوی من 10ماهه شد ...

و اما کارای جدیدی که این ماه یاد گرفتی ، چهار دست و پا که هنوز نمی ری ولی حالتش رو می گیری بعد دوباره برمی گردی و می شینی فکر کنم همین روزاست که دیگه یاد بگیری  و...

9 ماه و 1 هفته ات بود که 2 تا دندون نیشت هم که خیلی بخاطرشون اذیت شدی و همش تو خواب گریه می کردی و بی اشتها شده بودی  دراومد  ،و 2 تا دندون کناری پایینیت هم در اومدن و حالا 8 دندونه شدی ،4 تا پایین ،4 تا بالا ؛ دندونای بالاییت که می خواد در بیاد خیلی اذیت می شی ولی پایینی ها خیلی راحت در میاد...

یه کار بامزه دیگه که این ماه یاد گرفتی این که من یه روز داشتم سرفه می کردم و تو هم مثل من سرفه کردی ،کلا هر صدایی که در بیاریم تو مثل همون صدا رو تقلید می کنی ،عطسه می کنی ،خمیازه می کشی ،....

اسم منم یاد گرفتی و تا حالا چند بار گفتی ندا ولی خیلی برات سخته و کلی تمرکز می کنی تا بگی ....

غذا خوردنت هم بهتر شده و کم کم داری به غذای سفت عادت می کنی ،قبلا خیلی تو دهنت نگه می داشتی ولی حالا زودتر می خوریش ...

اوایل این ماه بود که تب شدیدی گرفتی که بعضی وقتا  به 40 ،41 درجه هم می رسید ،4 روز تو تب می سوختی،چند تا دکتر هم بردیمت که می گفتن ویروسه و سرماخوردگیه و ... همش گریه می کردی و نق می زدی ،اول فکر کردیم برای دندونات باشه ولی روز چهارم توی کمر و شکم و صورتت دونه های قرمز ریز زد که مثل لکه بود و دکتر گفت که این بیماری رزوئلا هست و از فرداش خوب شدی ،تو این 4 روز خیلی لاغر شدی و 400 گرم وزن کم کردی....

وزنت در 10 ماهگی 9700 و قدت 74 بود ...

2

ادامه عکسها رو در ادامه مطلب ببنید ...

 

1

 

١ماه دیگه هم گذشت و پسر کوچولوی من 10ماهه شد ...

و اما کارای جدیدی که این ماه یاد گرفتی ، چهار دست و پا که هنوز نمی ری ولی حالتش رو می گیری بعد دوباره برمی گردی و می شینی فکر کنم همین روزاست که دیگه یاد بگیری و...

9 ماه و 1 هفته ات بود که 2 تا دندون نیشت هم که خیلی بخاطرشون اذیت شدی و همش تو خواب گریه می کردی و بی اشتها شده بودی دراومد ،و 2 تا دندون کناری پایینیت هم در اومدن و حالا 8 دندونه شدی ،4 تا پایین ،4 تا بالا ؛ دندونای بالاییت که می خواد در بیاد خیلی اذیت می شی ولی پایینی ها خیلی راحت در میاد...

یه کار بامزه دیگه که این ماه یاد گرفتی این که من یه روز داشتم سرفه می کردم و تو هم مثل من سرفه کردی ،کلا هر صدایی که در بیاریم تو مثل همون صدا رو تقلید می کنی ،عطسه می کنی ،خمیازه می کشی ،....

اسم منم یاد گرفتی و تا حالا چند بار گفتی ندا ولی خیلی برات سخته و کلی تمرکز می کنی تا بگی ....

غذا خوردنت هم بهتر شده و کم کم داری به غذای سفت عادت می کنی ،قبلا خیلی تو دهنت نگه می داشتی ولی حالا زودتر می خوریش ...

اوایل این ماه بود که تب شدیدی گرفتی که بعضی وقتا به 40 ،41 درجه هم می رسید ،4 روز تو تب می سوختی،چند تا دکتر هم بردیمت که می گفتن ویروسه و سرماخوردگیه و ... همش گریه می کردی و نق می زدی ،اول فکر کردیم برای دندونات باشه ولی روز چهارم توی کمر و شکم و صورتت دونه های قرمز ریز زد که مثل لکه بود و دکتر گفت که این بیماری رزوئلا هست و از فرداش خوب شدی ،تو این 4 روز خیلی لاغر شدی و 400 گرم وزن کم کردی....

وزنت در 10 ماهگی 9700 و قدت 74 بود ...

2

١٠ ماهگی

 

3

٩ ماه و ٩ روزگی

 

4

٩ ماه و ٢٠ روزگی

پارسا و نیایش که تولد ترلان دعوت شدن ...

5

 

6

اینم نیایش خانم موش موشی با کلاه تولد

 

 

 

7

٩ ماه و ٢٥ روزگی

 

 

8

١٠ ماهگی

 

 

 8

٩ ماه و ٢٧ روزگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان همای مسیحا جونی
17 آبان 91 9:40
چه پسر آقایی.. ماشالا. دندونات هم مبارک گل پسر. ایشالا همیشه سالم باشی. راستی خیلی هم خوشتیپی پارسا جونی
مهدخت مامان همایون
18 آبان 91 9:45
سلام عزیزم . چه جیگری شده این پسر . باور می کردی اینقد زود بزرگ بشه من ایشالا تا چند روز آینده برات عکسا رو می ذارم . الان یه مقدار سرم شلوغه