پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

بازی های من و پارسا 2

1392/11/1 0:52
نویسنده : مامانی جیجو
1,889 بازدید
اشتراک گذاری

درست کردن زرافه با استفاده از اثر دست پارسا خان

درست کردن زرافه با استفاده از اثر دست پارسا خان

 

درست کردن آدم برفی پنبه ای

درست کردن آدم برفی پنبه ای

 

برای دیدن مراحل کار برید ادامه مطلب

1

ابتدا دست پارسا رو روی کاغذ کشیدم بعد هم برش زدیم و روی مقوا چسبوندیم

2

این شد پاهای زرافه

بعد هم قسمت سر و گردن زرافه رو در آوردیم و چسبوندیم

4

بعدش با ماژیک اون رو خال خال کردیم

اینم زرافه دستی پارسا

اینم زرافه دستی پارسا

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 درست کردن آدم برفی پنبه ای

وسایل لازم

وسایل لازم

تکه تکه کردن پنبه

تکه تکه کردن پنبه

گلوله کردن پنبه ها

گلوله کردن پنبه ها

چسبوندن پنبه ها

چسبوندن پنبه ها

چسبوندن پنبه ها  

چسبوندن کلاه و شال گردن

چسبوندن کلاه و شال گردن

برش بینی آدم برفی

برش بینی آدم برفی

10

11

12

13

اینم آقا پارسا در کنار آدم برفیش

 

 

با تشکر از ایده های خوب باران جونتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسل مامان کسری
13 بهمن 92 9:39
ندای عزیزم چقدر خوبه که داری عادتش میدی به کاردستی درست کردن و کارهای هنری ....... ولی من اصلا وقت این کارها رو ندارم با کسری بکنم . انشالاه بعد از عید دیگه نمیخوام برم سرکار اون موقع تو خونه باهاش از این بازیها میکنم به نظر منم خیلی خوبه اینجوری بچه خلاقیتش شکوفا میشه آره اگه وقت داشته باشی خیلی خوبه تو که هیچی من که تو خونه هستم هم وقت کم میارم و هر روز نمی تونیم از این بازی ها بکنیم