پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

ششمین ویزیت دکتر و تعیین جنسیت

1390/8/2 0:26
نویسنده : مامانی جیجو
1,238 بازدید
اشتراک گذاری

13 مهر ماه ششمین ویزیت دکتر بود که 30 هفته و 4 روز بودم

با مامان بابایی رفتیم

این دفعه بعد از 2 ماه سونو می کرد که گفت چرخیدی و سرت هم اومده پایین ،انشاالله اگه بتونم می خوام طبیعی زایمان کنم

وزنم هم 80 کیلو نیم شده بود

وزن تو همک گفت حدود 1600 هستی عزیزم

و دیگه با اطمینان گفت که تو پسملی قربونت برم ،البته همه به من می گفتن که پسر داری و سونو قبلی هم احتمال داده بود ولی دیگه این دفعه 100 درصد گفت

این دفعه که سونو رفتم برای اینکه مثل دفعه های قبل خواب نباشی و تکون بخوری یه شربت با خودم بردم و قبلش خوردم که شکر خدا بیدار بودی و تکون می خوردی .

 عکس سونو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدا
2 آبان 90 22:43
عزیزم ایشالا که همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شه و پسر گلت سالم میاد تو بغلت و ایشالا سالهای سال سایتون بالای سر پسر گلت و نی نی های آیندتون باشه ))





مرسی عزیزم ایشالا که آتریا جون هم به زودی صحیح و سالم بیاد تو بغل مامانش...
رویا
3 آبان 90 16:52
آخی جانممممممممممم خدا واسه تو و باباش نگه داره این گل پسر رو مبارکه وبلاگش باشه مامان جونش دستت درد نکنه
ramineh
20 آبان 90 18:59
عزیزم این پسرای ما دارن میان یواش یواش برات آرزوی بهترینهارو دارم