پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

حرفای دل مامان ،در روزای آخر با هم بودن ...

1390/9/5 14:21
نویسنده : مامانی جیجو
867 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای آخریست که در وجود من نفس میکشی...

 دلم برای این روزها تنگ میشود ،برای یکی بودنمان...

دلم برای روزهای هم نفس بودنمان تنگ میشود ،روزهای با هم اینگونه بودن...

دلم برای روزهای سخت و شیرین انتظار تنگ میشود ،روزهای بی قراری برای دیدنت...

دلم برای قلب کوچکی که در دلم میتپد تنگ میشود،دلم برای شیطنت های کودک درونم تنگ میشود...

دیگر چیزی نمانده ...دیگر چیزی نمانده تا با آمدنت مرا واژه ی شور انگیز مادر بنامند...

 

نفسم برایت ،زندگیم به پایت ،وجودم فدایت

 

دوستت دارم عزیز دل مامان...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سام
5 آذر 90 14:01
پس روزهاي ثانيه شمار داره شروع ميشه ايشالا به سلامتي فارغ شين مشتاق ديدن عكساي پارسا كوشمولو وقتي دنيا مي آد
مامان طاها
5 آذر 90 14:41
من و تو با هم تفاوتهای زیادی داریم تنها نقطه مشترکمون تو حس زیبای مادر بودنه. وبلاگه بسیار زیبایی دارین . خوشحال میشم به طاهای منم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مری
5 آذر 90 15:32
سلام خانومی نی نی منم آذرماه دنیا میاد کدومشون زودتر میان نمیدونم اما برای هردومون دعا کن مراقب خودت باش.
نیروانا
6 آذر 90 12:42
ندا جون بالاخره آپدیت کردی. ایشاله این روزهای آخرهم میگذرن و نینیهامون میان بغلمون.