پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پسر 4 ماهه ی من

1391/1/28 23:10
نویسنده : مامانی جیجو
4,810 بازدید
اشتراک گذاری

به همین زودی 4 ماه از اومدنت به جمع ما گذشت و برا خودت مردی شدی دیگه عزیزم

از تغییراتت تو این مدت بگم  که یاد گرفتی خنده صدا دار بکنی البته همیشه نه ولی بعضی وقتا که سر حال باشی آنچنان قهقهه هایی می زنی !!!

بیشتر  هم برا مردها می خندی شیطون بلا ،البته به استثنای مامانی

از این خنده های قشنگت هم کلی فیلم گرفتیم .

 

 چند وقتی هست وقتی تو تشکت رو زمین می خوابی دور سر خودت می چرخی و مدام در حال دست و پا زدن و چرخیدن دور خودتی و با این حرکاتت رو زمین یه کمی از جایی که هستی جلو میای. هنوز کامل غلت نمی زنی ولی  پهلو به پهلو می شی ،فقط یه بار به حالت دمر در اومدی ....وقتی هم به حالت دمر می زارمت دیگه گردنت رو کامل بالا نگه می داری که خیلی خوردنی می شی ؛ خلاصه که سر جات بند نیستی و مدام در حال جنب و جوشی .

 از دست خوردنت هم که دیگه نگو از بس انگشت شصتت رو خوردی سر انگشتت قرمز شده و انگار پوستش نازک شده ،قربون اون انگشتای کوچولوت بشم .

پارسا در حال دست خوردن

 اصلا هم دوست نداری کسی بغلت کنه ،عاشق اینی که رو زمین باشی و برا خودت دست و پا بزنی ،هر وقت می ریم مهمونی و کسی بغلت می کنه گریه می کنی ولی تا می ذارنت زمین آروم می شی .

از لباس مهمونی هم خیلی بدت میاد و همش دوست داری لباس راحتی بپوشی ،تو مهمونی هر وقت گریه می کنی وقتی شلوارت رو در میارم آروم میشی ..هههههههه...البته از وقتی ختنه شدی و یه مدت بازت می ذاشتم دیگه خوشت اومده و راحت طلب شدی ...

چند روزی هم هست آب می دمت و همچین با اشتها می خوری انگار صد ساله تشنه بودی ...

واکسن 4 ماهگیت رو هم زدیم که خیلی بد بود ،شبش تب شدید کردی و همش گریه می کردی و تو خواب هم می نالیدی ،خیلیییی دلم برات سوخت ،شب تا صبح با مامان جون بیدار بودیم ،تا 2 روز تب داشتی و خونه مامان جون موندیم ؛برا واکسن 2 ماهگیت و حتی برا ختنه شدنت هم اینقدر اذیت نشده بودی .

وزنت تو 4ماهگی 6950 شده بود و قدت هم 65 .

اینم جدیدترین عکس پسر گلم

پارسا گلی  در 4 ماهگی

عکسای جدید پارسا رو در ادامه مطلب ببینید  

 

2 ماه و 19 روزگی ٢ ماه و ١٩روزگی

عکس 3 ماهگی 3 ماهگی

پارسا در باغ 3ماه و28روزگی

عکس 4 ماهگی 4 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرتین خان
28 فروردین 91 23:11
تو عزیز خاله ای جیگر طلا
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 12:56
سلام محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
پریسا راهبی
7 اردیبهشت 92 15:47