پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پارسا در 5 ماهگی

1391/3/6 15:30
نویسنده : مامانی جیجو
1,917 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دیگه کم کم 5 ماهت تمام شد و وارد ششمین ماه زندگیت شدی

واقعا که این 5 ماه چه زود گذشت !  اصلا دلم نمی خواد این روزا زود بگذره ،همین حالا که 5 ماه بیشتر نگذشته دلم برای روزای اولی که بدنیا اومده بودی تنگ شده ...

دلم برای دهن کوچیکت که مثل گنجشک باز می کردی و دنبال شیر می گشتی تنگ شده ....

دلم برای اون پوست نرم و لطیف روزهای اولت تنگ شده ....

دلم برای اون عطر بهشتی تن پاک و معصومت تنگ شده ....

دلم برای اون قد و قامت نحیفت و اون دست و پاهای کوچیکت تنگ شده ....

دلم برای اون موهای نرم و مشکیت تنگ شده ....

دلم برای اون لباس های فسقلیت که الان برات کوچیک شدن تنگ شده ....

دلم برای قنداق کردن های روزای اول تنگ شده ....

کاش این روزا هیچ وقت نمی گذشت ،هر چی بیشتر می گذره و تو بزرگتر می شی ،استقلالت بیشتر می شه و ما از هم دورتر می شیم ولی خدا کنه دلامون هیچ وقت از هم دور نشه ....

 

 برای دیدن بقیه مطالب و عکس ها ادامه مطلب رو از دست ندید...

پسر گلم دیگه کم کم 5 ماهت تمام شد و وارد ششمین ماه زندگیت شدی

واقعا که این 5 ماه چه زود گذشت ! اصلا دلم نمی خواد این روزا زود بگذره ،همین حالا که 5 ماه بیشتر نگذشته دلم برای روزای اولی که بدنیا اومده بودی تنگ شده ...

دلم برای دهن کوچیکت که مثل گنجشک باز می کردی و دنبال شیر می گشتی تنگ شده ....

دلم برای اون پوست نرم و لطیف روزهای اولت تنگ شده ....

دلم برای اون عطر بهشتی تن پاک و معصومت تنگ شده ....

دلم برای اون قد و قامت نحیفت و اون دست و پاهای کوچیکت تنگ شده ....

دلم برای اون موهای نرم و مشکیت تنگ شده ....

دلم برای اون لباس های فسقلیت که الان برات کوچیک شدن تنگ شده ....

دلم برای قنداق کردن های روزای اول تنگ شده ....

کاش این روزا هیچ وقت نمی گذشت ،هر چی بیشتر می گذره و تو بزرگتر می شی ،استقلالت بیشتر می شه و ما از هم دورتر می شیم ولی خدا کنه دلامون هیچ وقت از هم دور نشه ....

 

برای دیدن بقیه مطالب و عکس ها ادامه مطلب رو از دست ندید...

 

 

از کارهای جدیدت بخوام بگم اینکه جدیدا بلد شدی بگی "بابا" البته این طوری تلفظ می کنی (لبات رو غنچه می کنی و می گی  " بوبّو " ....

هنوزم تنبلی می کنی و نتونستی خودت کامل غلت بزنی تا پهلو می ری ولی باید یه کم کمکمت کنم تا بتونی دمر بیوفتی ...

خیلی دوست داری بشینی وچند ثانیه کوتاه می تونی به تنهایی بشینی ولی زود از بغل میوفتی یا به صورت سجده سرت میاد رو زمین ! ....    

نشتن تو روروئک رو هم دوست داری ،البته فعلا فقط نوک انگشتات به زمین می رسه و نمی تونی روروئک رو حرکت بدی و فعلا خطرناک نیستی ؛ وقتی برای اولین بار گذاشتمت توش آنچنان قهقهه ایی می زدی ،انگار خیلی ذوق زده شده بودی و از این حرکتت فیلم هم گرفتم ...

پاهات رو هم کشف کردی و اوائل فقط میاوردیشون بالا ولی دستت بهشون نمی رسید  ولی حالا دیگه با دستات می گیریشون و تا نزدیک دهنت می تونی بیاریشون ...

بعضی وقتا هم پاهات رو محکم و با تمام انرژیت به زمین می کوبی و منم یه پلاستیک نازک  که صدا بده رو زیر پات می ذارم و تو هم محکم می کوبی روش و از صداش خوشت میاد و برا خودت  باهاش بازی می کنی ...

 آواز خوندن هم بلد شدی و با صدای بلند سر و صدا می کنی و شلوغ بازی راه می اندازی ...

 اواخر 5 ماهگیت اولین سرمای شدید زندگیت رو خوردی که گلوت بد جور چرک کرده بود و سرفه های بدی می کردی که بردیمت دکتر و خدا رو شکر زود خوب شدی ....

شب تا صبح هم اصلا بیدار نمی شی و من باید ساعت بذارم و بیدار شم و بهت شیر بدم ...


وزنت هم تو 5 ماهگی 7200 و قدت 66 شده عزیزم

 

عکس پارسا در مسابقه" نی نی و در " نی نی سایت که چهارم شد عکس پارسا در مسابقه نی نی و در

 

پارسا در باغ

 

اینم عکس پاهای کپل پارسا که تو مسابقه " ایده های ناب عکاسی " گذاشتمپارسا پا کپلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا راهبی
7 اردیبهشت 92 15:56
ماشالله به این اقا پارسای گل واقعا من که دیگه عاشق پارسا جونم وهنر مامانش شدم از طرف من محکم پارساجونمممم روببوسین. خیلی دوستش دارم.