پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

پارسا در 11 ماهگی

1391/8/24 12:31
نویسنده : مامانی جیجو
1,407 بازدید
اشتراک گذاری

1

 

1 ماه دیگه هم گذشت و پارسای عزیز من 11 ماهه شد ....

موقعی که تازه به دنیا اومده بودی فکر می کردم خیلی طول می کشه تا بشه مثلا  4 ،5 ماهت ولی حالا که 11 ماهه شدی می بینم که واقعا چقدر زمان داره زود می گذره  و تو چقدر بزرگ شدی ،ولی حالا دوست دارم زمان دیر بگذره و این پسر شیرین و بامزه من حالا حالا ها بزرگ نشه ! ....

و اما از تغییرات این 1 ماهت بگم که بالاخره در 10 ماه و 10 روزگی تونستی چهار دست و پا بری...نمی دونی اولین باری که تونستی چند قدمی بری چقدر ذوق کردم و فیلم از اولین چهار دست و پا رفتنت رو هم گرفتم .درسته یه کم دیر رفتی ولی پیشرفتت خیلی سریع بود و درعرض چند روز حرفه ای شده بودی و تند تند می رفتی و خودت رو می رسوندی به یه جایی که بتونی ازش آویزون بشی و بلند می شدی ،یه چند قدمی هم دستت رو که به مبل می گیری می تونی راه بری ،خودت به تنهایی هم می تونی چند ثانیه بیاستی

از پله بالا رفتن هم بلد شدی ولی هنوز نمی تونی پایین بیای و تا حالا 2 بار خواستی از پله آشپزخونه بیای پایین و با صورت خوردی زمین ...

خدا رو شکر الان 2 ماهی هست که دیگه خبری از دندون جدید نیست ،دیگه 8 تا  دندونت قشنگ پیدا هستن ...

جدیدا سینه زدن رو برای ماه محرم یاد گرفتی و خیلی بامزه با اون دستای کوچیک ت سینه می زنی ...

حرف زدنت هم  که کلمه جدیدی نگفتی همون ،بابا، ماما ،دد ،دادا ، زر زر ،رو می گی ،بعضی وقتا هم که نمی تونی حرف بزنی آنچنان جیغ هایی می زنی که می شی قرمز قرمز ...

این ماه هم 200 گرم بیشتر وزن اضاف نکردی  و شدی 9900 ،قدت هم 75 ....

اینم عکسای 11 ماهگی پارسا در ادامه مطلب ...          

1

 

1 ماه دیگه هم گذشت و پارسای عزیز من 11 ماهه شد ....

موقعی که تازه به دنیا اومده بودی فکر می کردم خیلی طول می کشه تا بشه مثلا 4 ،5 ماهت ولی حالا که 11 ماهه شدی می بینم که واقعا چقدر زمان داره زود می گذره و تو چقدر بزرگ شدی ،ولی حالا دوست دارم زمان دیر بگذره و این پسر شیرین و بامزه من حالا حالا ها بزرگ نشه ! ....

و اما از تغییرات این 1 ماهت بگم که بالاخره در 10 ماه و 10 روزگی تونستی چهار دست و پا بری...نمی دونی اولین باری که تونستی چند قدمی بری چقدر ذوق کردم و فیلم از اولین چهار دست و پا رفتنت رو هم گرفتم .درسته یه کم دیر رفتی ولی پیشرفتت خیلی سریع بود و درعرض چند روز حرفه ای شده بودی و تند تند می رفتی و خودت رو می رسوندی به یه جایی که بتونی ازش آویزون بشی و بلند می شدی ،یه چند قدمی هم دستت رو که به مبل می گیری می تونی راه بری ،خودت به تنهایی هم می تونی چند ثانیه بیاستی

از پله بالا رفتن هم بلد شدی ولی هنوز نمی تونی پایین بیای و تا حالا 2 بار خواستی از پله آشپزخونه بیای پایین و با صورت خوردی زمین ...

خدا رو شکر الان 2 ماهی هست که دیگه خبری از دندون جدید نیست ،دیگه 8 تا دندونت قشنگ پیدا هستن ...

جدیدا سینه زدن رو برای ماه محرم یاد گرفتی و خیلی بامزه با اون دستای کوچیک ت سینه می زنی ...

حرف زدنت هم که کلمه جدیدی نگفتی همون ،بابا، ماما ،دد ،دادا ، زر زر ،رو می گی ،بعضی وقتا هم که نمی تونی حرف بزنی آنچنان جیغ هایی می زنی که می شی قرمز قرمز ...

این ماه هم 200 گرم بیشتر وزن اضاف نکردی و شدی 9900 ،قدت هم 75 ....

اینم عکسای 11 ماهگی پارسا

2

١٠ ماه و ٢٠ روزگی

 

3

١٠ ماه و ١٥ روزگی

 

١٠ ماه و ٢٠ روزگی

 

6

١٠ ماه و ٢٠ روزگی

 

4

١٠ ماه و ٢٠ روزگی

 

١٠ ماه و ٢٥ روزگی

 

8

١١ ماهگی

 

11

١١ ماهگی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا
29 آبان 91 18:41
واسه پارسا گلی خودمون
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 10:19
ماشالا چقدر بزرگ شده فداش راستی مامان مهربون مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده. اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
ninipics
26 آذر 91 11:04
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... پارسا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com