پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

ویار ماه 2 و 3

1390/8/2 0:20
نویسنده : مامانی جیجو
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

از هفته 5 که فهمیدیم تو اومدی تا هفته 7 هیچ خبری از ویار نبود و منم خوشحال بودم ،ولی از اواسط هفته 7 بود که دیگه شروع شد ...خیلی دوران بدی بود ،اون مدت خیلی بهم سخت گذشت ،همش حالت تهوع داشتم ،اصلا میل به غذا نداشتم و اصلا انگار غذا از گلوم پایینم نمی رفت و اشتهام خیلی کم شده بود ،همش چیزای ترش دلم می کشید ،اون موقع هم فصل سیب ترش ،گوجه باغی و چغله بادوم بود و من تا می تونستم خوردم ؛

تو همون مدت 2 کیلو کم کردم البته بازم خدا رو شکر چون می گن مادرایی که ویار دارن بچه هاشون باهوش ترند ؛

این وضعیت سخت ادامه داشت تا زمانی که رفتم تو ماه 4 که دیگه کم کم خوب شدم و تا الان ماه 2 و 3 سخت ترین دوره حاملگی من بوده ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)