پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

سونو غربالگری

1390/8/2 0:19
نویسنده : مامانی جیجو
3,669 بازدید
اشتراک گذاری

10 خرداد ماه تو هفته 12 که بودم با مامان جون رفتیم سونوگرافی دکتر ادیب ، خیلی شلوغ بود ،صبح رفتیم وقت گرفتیم بعد رفتیم خونه و دوباره برگشتیم که ساعت 1 نوبتمون شد ؛

دوباره تو سونو دیدمت خیلی خوب دیگه دست و پاهات پیدا بود و من تو مانیتور قشنگ می دیدمت ،اولش که خواب بودی که خانم دکتر گفت حتما خیلی تو نوبت نشستی خوابش برده ،یه کم دستگاه رو رو شکمم تکون داد تا یه دفعه تو بیدار شدی و پاهات رو تکون دادی قربون اون پاهای میلیمتریت برم ؛

اندازه بینی و ضخامت پشت گردن رو گرفت و گفت همه چی خوبه ،اون موقع فقط 5.74 سانتی متر بودی هنوز خیلی کوچولو بودی ولی تو سونو دست و پاهات و سرت همه چی به خوبی پیدا بود ،

در مورد جنسیتت هم ازش پرسیدم و گفت الان معلوم نیست و یه 2 هفته دیگه معلوم می شه ؛ولی من خودم اون چیزی که تو سونو دیدم به نظرم پسمل اومدی قربونت برم .

عکس سونو غربالگری

سونو غربالگری

.

.

بعد که جواب آزمایش ها اومد با جواب سونو بردیم پیش دکتر خودت که گفت خدا رو شکر همه چی خوبه و مشکلی نیست ،البته آزمایش غربالگری نرفتم آخه دکترم گفت برای خانوم های بالای 30 سال لازم هست .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)