پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

پارسا پسر پاییزی من

وقتی فهمیدیم تو اومدی

1390/8/2 0:13
نویسنده : مامانی جیجو
7,187 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو از اسفند ماه 89 من و بابایی رو قابل دونستی ومهمون دل مامان شدی ؛

دقیقا 15 فروردین 90 بود که دیگه کم کم منتظرت بودیم وقتی بی بی چک گذاشتم اولش خط دومی خیلی کم رنگ بود ،باورم نمی شد  که تو داری میای برا همین فرداش دوباره بی بی چک گذاشتم و خط دومی پر رنگ تر شده ،یواش یواش داشت باورمون می شد و برای اینکه مطمئن بشیم همون روز عصر (16 فروردین ) رفتیم آزمایشگاه دکتر فرج زاده ،هردومون هم خیلی استرس داشتیم و مشتاق بودیم هر چه زودتر مشخص بشه که آیا اون بی بی چک ها درست بوده یا نه !

اینم عکس بی بی چک ها

عکس بی بی چک ها

بعد از مامانی خون گرفت و گفت یه نیم ساعتی باید منتظر باشین تا جواب آماده بشه

اون نیم ساعت نمی دونی چقدر برای ما دیر گذشت تا اینکه بالاخره جواب آماده شد و نوشته بود positive

و من  از خانمه پرسیدم که یعنی مثبته ؟

گفت بله مثبته

اصلا باورم نمی شد رفتم به بابایی گفتم ،اونم شک داشت ،گفت بده خودم برم بپرسم ،اونم جواب رو نشون داد و خانمه بهش گفت بود بله مثبته ...
از یه طرف خوشحال بودیم که داریم مامان و بابا می شیم از یه طرف هم باور نمی کردیم و هنوز شوکه بودیم

 

اینم جواب آزمایشجواب آزمایش

.

.

بعدش بابایی رفت سر کار و گفت شب میام که بریم دکتر تا جواب آزمایش رو نشون بدیم ،با هم رفتیم دکتر ژاله شاه منصوری و اونم سونو کرد و گفت الان 5 هفته داری عزیزم و اندازت هم 1.8 سانتی متر بود کوشولوی مامان ...

 اینم عکس اولین سونواولین سونو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)