پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

پارسا پسر پاییزی من

خداحافظی با شیر شب

1392/4/20 0:21
نویسنده : مامانی جیجو
962 بازدید
اشتراک گذاری

1

٤ تا دندون جلویی لثه بالات یه مدت بود که روش لکه های شیاری قهوه ای شده بود و من می ترسیدم که پوسیدگی باشه برا همین تصمیم گرفتم که شیر شبت رو قطع کنم ،دکتر هم گفت تو خواب بعد از هر باری که شیر می خوره باید دندونهاش رو تمیز کنی که یه مدت هم امتحان کردم ؛شبا وقتی بیدار می شدی شیرت می دادم و می خوابیدی بعد که می خواستم دندونات رو با گاز استریل تمیز کنم  بیدار میشدی و دوباره شیر می خواستی و باز همه چی از اول باید تکرار می شد که خیلی سخت بود برا همین تصمیم گرفتم که کلا شیر شبت رو ترک بدم .

وقتی از خواب بیدار می شدی آبت می دادم ، بغلت می کردم، راهت می بردم و تکونت می دادم تا خوابت ببره ،چند شب اول یه کم سخت بود ولی کم کم عادت کردی و کمتر بیدار می شدی ... تا ساعت 5 و 6 صبح م شد تحمل کرد و بدون شیر باز خوابوندت ولی ازساعت 5 و 6 به بعد دیگه نمی تونستم گریه هات رو تحمل کنم ،5 دقیقه ای یه بار گریه می کردی برا همین شیر می دادم و از 6 به بعد هم تا موقعی که بخوای کامل بیدار شی خیلی بیدار می شی و شیر می خوای که اون رو هنوز نتونستم کاری کنم مگر اینکه کاملا بیدار بشی و شیرنخوری وگرنه تا ساعت 9 و 10 که بخوای بیدار شی نیم ساعتی یه بار شیر می خوری ...برای اونم دارم سعی می کنم که شبا زودتر بخوابونمت تا از اون ور هم صبح زودتر بیدار شی و انقدر تو خواب شیر نخوری ...

خوشبختانه به پیشنهار یکی از دوستای نی نی سایتیم برات مسواک و خمیر دندون گرفتم و برات مسواک می زنم و خداروشکر دندونات خیلی سفید شده و اون لکه های روی دندونای بالاییت هم خیلی کم رنگ شده و فقط اگه دقت کنی پیداست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایمانه
20 تیر 92 8:30
الهییییییییییییییییی
مطمئن باش من قدر این زحمتهایی که میکشی میدونم -

پس کو عکسات ؟؟؟؟؟
پارسا جان مامان جونت ما را خیلی زیاد در خماری میگذارد.